Informacje

TERMIN: 4-5 kwietnia 2025 r.

MIEJSCE: Auditorium Maximum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie przy ul. Krupniczej 33.

SESJA DODATKOWA „FORUM ANESTEZJOLOGII”:
3 kwietnia 2025 r., Aula Wydziału Prawa,
Centrum dydaktyczne Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, ul. Krupnicza 33a.

Zgłoszenia udziału w sesji dodatkowej należy dokonać podczas rejestracji na konferencję.
Udział w sesji dla lekarzy specjalistów jest dodatkowo płaty 200 zł.

WARSZTATY*:
3 kwietnia 2025 r.
Centrum Dydaktyczno-Kongresowe Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego, ul. św. Łazarza 16
*Harmonogram i zapisy na warsztaty zostaną opublikowane w późniejszym terminie w zakładce „WARSZTATY”
Warsztaty są dodatkowo płatne. W warsztatach mogą wziąć udział wyłącznie uczestnicy konferencji.

SPOTKANIE INTEGRACYJNE:
4 kwietnia 2025 r., godz. 20:00-24:00
Stara Zajezdnia w Krakowie, ul. św. Wawrzyńca 12
Koszt dla uczestnika konferencji: 250 zł
Koszt dla osoby towarzyszącej: 250 zł
(opłata zawiera wstęp na spotkanie integracyjne, korzystanie z bufetów i open baru)
*Wydarzenia towarzyszące nie są finansowane ze środków firm innowacyjnych zrzeszonych w INFARMIE ani ze środków pochodzących od firm członkowskich Izby POLMED oraz MedTech Polska. Wydarzenia opłacane są z wpłat uczestników oraz środków własnych organizatora MED SPACE s.c.

PUNKTY EDUKACYJNE:
Za udział w konferencji przysługują punkty edukacyjne:
- lekarki/lekarze - 13 punktów edukacyjnych,
- ratowniczki medyczne/ratownicy medyczni - 10 punktów edukacyjnych

KOSZT UCZESTNICTWA STACJONARNEGO uzależniony jest od momentu rejestracji na wydarzenie:
Osoby, które brały udział w poprzednich edycjach wydarzenia lub posiadają konto na stronie med-space.pl, nie muszą zakładać ponownie konta na stronie, wystarczy, że zalogują się swoimi danymi i dopełnią rejestracji wybierając formułę udziału w konferencji.

STAWKA I do 15 stycznia 2025 r.
- lekarka/lekarz: 900 zł
- lekarka/lekarz rezydent*: 800 zł
- pielęgniarka/pielęgniarz: 700 zł
- ratowniczka medyczna/ratownik medyczny: 700 zł
- studentka/student**: 500 zł

STAWKA II do 18 lutego 2025 r.
- lekarka/lekarz: 1200 zł
- lekarka/lekarz rezydent*: 1000 zł
- pielęgniarka/pielęgniarz: 850 zł
- ratowniczka medyczna/ratownik medyczny: 850 zł
- studentka/student**: 650 zł

STAWKA III do 31 marca 2025 r.
- lekarka/lekarz: 1500 zł
- lekarka/lekarz rezydent*: 1200 zł
- pielęgniarka/pielęgniarz: 1000 zł
- ratowniczka medyczna/ratownik medyczny: 1000 zł
- studentka/student**: 800 zł

*Osoby, które posiadają już konto, aby skorzystać ze stawki przewidzianej dla lekarza rezydenta, proszone są o sprawdzenie statusu w rubryce „Wykonywany zawód” w profilu użytkownika dostępnym na stronie med-space.pl po zalogowaniu. Zniżki uruchamiane są dla osób, które w tej rubryce mają wybrany status „lekarz rezydent”.
**Zniżka przysługuje osobom posiadającym status studenta, które nie ukończyły 26 lat.

Opłata zawiera:
- udział w sesjach wykładowych,
- wstęp na wystawę partnerów,
- lunche i przerwy kawowe podczas konferencji,
- dostęp do transmisji w czasie rzeczywistym,
- dostęp do nagrań wykładów,
- certyfikat uczestnictwa.

KOSZT UCZESTNICTWA ONLINE nie jest zależny od momentu rejestracji na wydarzenie:
- lekarka/lekarz: 350 zł
- lekarka/lekarz rezydent: 350 zł
- pielęgniarka/pielęgniarz: 350 zł
- ratowniczka medyczna/ratownik medyczny: 350 zł
- studentka/student: 350 zł

Opłata zawiera:
- dostęp do transmisji w czasie rzeczywistym,
- dostęp do nagrań wykładów,
- certyfikat uczestnictwa.

REZYGNACJA Z UDZIAŁU LUB ZMIANA FORMY UDZIAŁU W KONFERENCJI:

  1. Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Konferencji.
  2. Rezygnacja Uczestnika z udziału w Konferencji powinna być dokonana w formie pisemnej i przesłana na adres e-mail wskazany na stronie internetowej Konferencji.
  3. W przypadku rezygnacji Uczestnikowi przysługuje zwrot opłaty rejestracyjnej pomniejszony o koszty manipulacyjne:
    • rezygnacja zgłoszona do 28 lutego – koszty manipulacyjne wynoszą 10%
    • rezygnacja zgłoszona do 31 marca – koszty manipulacyjne wynoszą 30%
    • rezygnacja zgłoszona od 1 kwietnia – uczestnikowi nie przysługuje zwrot kosztów
  4. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w konferencji, Organizator niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia wpłynięcia rezygnacji zwróci opłatę rejestracyjną na wskazany przez niego rachunek bankowy.
  5. Istnieje możliwość zmiany formy udziału ze stacjonarnego na online wyłącznie do 28 lutego 2025.
  6. Zmiana formy udziału powinna być dokonana w formie pisemnej i przesłana na adres e-mail wskazany na stronie internetowej Konferencji.
  7. W przypadku zmiany formy udziału ze stacjonarnego na online, Uczestnikowi przysługuje zwrot różnicy kosztów:
    • zmiana zgłoszona do 31 stycznia 2025 – bez ponoszenia kosztów manipulacyjnych
    • zmiana zgłoszona do 28 lutego 2025 – koszty manipulacyjne 30%
  8. Nie ma możliwości przeniesienia zakupionego prawa do udziału w konferencji na osobę trzecią.

ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA NOCLEGÓW UCZESTNIKOM KONFERENCJI.

Spełnia kryteria Infarmy