Informacje

Termin

10-11 kwietnia 2026 r.

MIEJSCE

Auditorium Maximum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie przy ul. Krupniczej 33.

PUNKTY EDUKACYJNE:

Za udział w konferencji przysługują punkty edukacyjne:
- lekarki/lekarze - 17 punktów edukacyjnych,
- ratowniczki medyczne/ratownicy medyczni - 10 punktów edukacyjnych

Wydarzenia Towarzyszące

SESJA DODATKOWA „FORUM ANESTEZJOLOGII”

9 kwietnia 2026 r., Aula Wydziału Prawa A+B,
Centrum dydaktyczne Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, ul. Krupnicza 33a.
Zgłoszenia udziału w sesji dodatkowej należy dokonać podczas rejestracji na konferencję.
Udział w sesji jest dodatkowo płatny 250 zł.

WARSZTATY*

9 kwietnia 2026 r.
Warsztaty odbędą się w dwóch lokalizacjach:
1. Centrum Dydaktyczno-Kongresowe Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego, ul. św. Łazarza 16
2. Interdyscyplinarny Ośrodek Szkoleniowy Collegium Medicum UJ, ul. Kopernika 40
*Harmonogram i zapisy na warsztaty zostaną opublikowane w późniejszym terminie w zakładce „WARSZTATY”
Warsztaty są dodatkowo płatne. W warsztatach mogą wziąć udział wyłącznie uczestnicy konferencji.

Spotkanie integracyjne*

10 kwietnia 2026 r., godz. 20:00-24:00
Stara Zajezdnia w Krakowie, ul. św. Wawrzyńca 12
Koszt dla uczestnika konferencji: 300 zł
Koszt dla osoby towarzyszącej: 300 zł
Osoby towarzyszące mogą brać udział jedynie w spotkaniu integracyjnym - nie mają wstępu na sesje wykładowe i warsztatowe ani na wystawę partnerów.
(opłata zawiera wstęp na spotkanie integracyjne, korzystanie z bufetów i open baru)
*Wydarzenia towarzyszące nie są finansowane ze środków firm innowacyjnych zrzeszonych w INFARMIE ani ze środków pochodzących od firm członkowskich Izby POLMED oraz MedTech Polska. Wydarzenie opłacane jest z wpłat uczestników.

Koszt uczestnictwa

KOSZT UCZESTNICTWA STACJONARNEGO

Koszt uczestnictwa stacjonarnego uzależniony jest od momentu rejestracji na wydarzenie:
Osoby, które brały udział w poprzednich edycjach wydarzenia lub posiadają konto na stronie med-space.pl, nie muszą zakładać ponownie konta na stronie, wystarczy, że zalogują się swoimi danymi i dopełnią rejestracji wybierając formułę udziału w konferencji.

Stawka I

do 22 grudnia 2025 r.
- lekarka/lekarz: 1000 zł
- lekarka/lekarz rezydent*: 900 zł
- pielęgniarka/pielęgniarz: 800 zł
- ratowniczka medyczna/ratownik medyczny: 800 zł
- studentka/student**: 600 zł

Stawka II

do 31 stycznia 2026 r.
- lekarka/lekarz: 1250 zł
- lekarka/lekarz rezydent*: 1100 zł
- pielęgniarka/pielęgniarz: 1000 zł
- ratowniczka medyczna/ratownik medyczny: 1000 zł
- studentka/student**: 700 zł

Stawka III

do 31 marca 2026 r.
- lekarka/lekarz: 1500 zł
- lekarka/lekarz rezydent*: 1250 zł
- pielęgniarka/pielęgniarz: 1000 zł
- ratowniczka medyczna/ratownik medyczny: 1000 zł
- studentka/student**: 700 zł

*Osoby, które posiadają już konto, aby skorzystać ze stawki przewidzianej dla lekarza rezydenta, proszone są o sprawdzenie statusu w rubryce „Wykonywany zawód” w profilu użytkownika dostępnym na stronie med-space.pl po zalogowaniu. Zniżki uruchamiane są dla osób, które w tej rubryce mają wybrany status „lekarz rezydent”.
**Zniżka przysługuje osobom posiadającym status studenta, które nie ukończyły 26 lat.

Opłata zawiera:
- udział w sesjach wykładowych 10-11 kwietnia 2026,
- wstęp na wystawę partnerów,
- lunche i przerwy kawowe podczas konferencji,
- dostęp do transmisji w czasie rzeczywistym,
- dostęp do nagrań wykładów,
- certyfikat uczestnictwa.


KOSZT UCZESTNICTWA ONLINE

Koszt uczestnictwa online nie jest zależny od momentu rejestracji na wydarzenie:
- lekarka/lekarz: 450 zł
- lekarka/lekarz rezydent: 450 zł
- pielęgniarka/pielęgniarz: 450 zł
- ratowniczka medyczna/ratownik medyczny: 450 zł
- studentka/student: 450 zł

Opłata zawiera:
- dostęp do transmisji sesji wykładowych 10-11 kwietnia 2026 r. w czasie rzeczywistym,
- dostęp do transmisji Forum Anestezjologii 9 kwietnia 2026 r.,
- dostęp do nagrań wykładów,
- certyfikat uczestnictwa.

Noclegi

ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA NOCLEGÓW UCZESTNIKOM KONFERENCJI.


REZYGNACJA Z UDZIAŁU LUB ZMIANA FORMY UDZIAŁU W KONFERENCJI

  1. Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Konferencji.
  2. Rezygnacja Uczestnika z udziału w Konferencji powinna być dokonana w formie pisemnej i przesłana na adres e-mail wskazany na stronie internetowej Konferencji.
  3. W przypadku rezygnacji Uczestnikowi przysługuje zwrot opłaty rejestracyjnej pomniejszony o koszty manipulacyjne:
    • rezygnacja zgłoszona do 31 stycznia - koszty manipulacyjne wynoszą 10%
    • rezygnacja zgłoszona do 15 marca - koszty manipulacyjne wynoszą 30%
    • rezygnacja zgłoszona od 16 marca - uczestnikowi nie przysługuje zwrot kosztów
  4. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w konferencji, Organizator niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia wpłynięcia rezygnacji zwróci opłatę rejestracyjną na wskazany przez niego rachunek bankowy.
  5. Istnieje możliwość zmiany formy udziału ze stacjonarnego na online wyłącznie do 31 stycznia 2025.
  6. Zmiana formy udziału powinna być dokonana w formie pisemnej i przesłana na adres e-mail wskazany na stronie internetowej Konferencji.
  7. W przypadku zmiany formy udziału ze stacjonarnego na online, Uczestnikowi przysługuje zwrot różnicy kosztów:
    • zmiana zgłoszona do 31 stycznia 2025 - koszty manipulacyjne wynoszą 30% kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy kosztem stacjonarnym, a kosztem online.
  8. Nie ma możliwości przeniesienia zakupionego prawa do udziału w konferencji na osobę trzecią.